- Forum - Rejestracja - Odpowiedz - Szukaj - Statystyki -
NetPodróże / USA i Kanada / événements les plus emblématiques
Autor Wiadomość
Banning
Użytkownik
# Posted: 7 Lis 2019 10:35
Odpowiedz 

Ik heb bijna 30 jaar in de South San Francisco Nike Air Max Tavas Damen Bay Area in Noord-Californi? gewoond. Het staat bekend om het gevarieerde landschap van stranden, baaien, berggebieden en nationale bezienswaardigheden zoals de Golden Gate Bridge. Het klimaat is het hele jaar door gematigd, de enige significante seizoensverschuivingen tussen de winter en de lente. Onlangs hebben we meer regen dan normaal gehad, waardoor onze droogte van 10 jaar is ge?indigd. Hoera! De zomer is erg mild met temps in de bovenste jaren 80 en weinig Nike Air Pegasus 83 Dames tot geen vochtigheid met overwegend droge lucht. De herfst is prachtig en mijn favoriete tijd van het jaar. Bomen zijn bezaaid met gekleurde bladeren van verbrand oranje en rood met goudgeel.

Daar komt nog bij dat Californi? verschillende breuklijnen heeft waardoor het een aardbevingstoestand is. Aldus worden verschillende bergen geassocieerd met enkele van de vele Nike Air Max 2017 Dames nok- en heuvelstructuren die zijn gecre?erd door drukkrachten tussen de Pacifische plaat en de Noord-Amerikaanse plaat. Deze bieden een spectaculair uitzicht (bij geschikt weer) van de Bay Area en omvatten Mount Tamalpais van Marin County, Mount Diablo van Contra Costa, Mission Peak van Alameda County en Mount Hamilton van Santa Clara County.

Rollende steile vuurwegen met prachtig landschap van oude eiken. Mijn favoriete single track parcours in het park is New Nike Air Max 95 Womens Almaden Trail.

Het park heeft 4 ingangen en laat een ultra-runner zoals ik lange runs maken met veel klimmen. Voor degenen die ge?nteresseerd zijn in geschiedenis, staat Quicksilver bekend om zijn historische mijnen die in 1846 zijn opgericht en daarmee de oudste mijnbouwactiviteit van Californi? zijn.

Quicksilver Park is de hostsite voor de Quicksilver 50k / 100k, (Klik hier om te registreren!)

Marin Headlands:
Er is zoveel om van te houden om hier te rennen. De paden Nike Air Vapormax Donna voeren u door dicht en weelderig bos van gigantische sequoia-bomen, brede vuurwegen voeren u omhoog naar steile beklimmingen met spectaculair uitzicht op de oceaan en prachtige stranden (Muir en Stinson).

Marin Headlands organiseert 2 iconische races:

The Dipsea Race - De oudste trailrace in Amerika

Miwok 100k, beschouwd als een van de meest iconische van alle Asics Gel Lyte 5 Femme ultramarathon trail-evenementen.

Rancho San Antonio Open Space Preserve:
Rancho is meestal (ga naar) trail-running plek. Het is het dichtst bij mijn huis en op dagen dat ik eruit wil en het voor elkaar wil krijgen, kan ik hier worden gevonden. Veel van de paden zijn toegankelijk via vuurwegen. Je hebt de keuze uit het rennen van single track loops die je door een kloof voeren of je kunt je longen, uithoudingsvermogen en kracht testen door naar buiten te rennen en terug Nike Air Max Command Donna naar Black Mountain of PG&E. Op een heldere dag kunt u rechtstreeks naar de baai van San Francisco kijken. Spectaculair! Op de meeste dagen kun je zwermen kalkoen en kuddes herten zien terwijl je je een weg baant door het park. Mountain Lions wonen vlakbij, dus je wilt je ogen open houden als je op pad bent in de schemering.

Odpowiedz
Pogrubienie  Pochylenie  Podkreślenie  Obrazek  Odnośnik URL 

» Login  » Hasło 
 Uwaga: na naszym forum możesz pisać bez rejestracji, najpierw jednak kliknij tutaj i autoryzuj się.
 Pojawi się okno Pop-up, gdzie musisz prawidłowo wpisać wyświetlony na obrazku kod.
 Zarejestrowani i zalogowani użytkownicy nie muszą tego robić.
 Możesz wpisać sam nick, bez hasła, jeżeli nie jest on zarejestrowany przez innego użytkownika.